Referenciák - D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt.

Bevezetés éve: 2011
Felhasználószám: 70
Éves dokumentum szám: 200.000

A D.A.S. Jogvédelmi Biztosító korábbi papíralapú ügykezelése a megnövekedett ügyfélkör és ügyszám következtében folyamatos kihívások elé állította a biztosítási esetekkel foglalkozó munkatársakat. A Biztosító igénye ebből kifolyólag a papíralapú kárügyintézési folyamat digitalizálása volt. A Biztosítónál bevezetett Adamas ügykezelő alkalmazás teljeskörű megoldást adott a felmerült problémákra az alábbi megoldásokkal:

Teljeskörű dokumentum menedzsment a bejövő / kimenő papíralapú és digitális dokumentumok digitalizálásával, iktatásával és archiválásával. A dokumentumok magasfokú automatizáltság mellett rendelődnek ügyekhez (e-akta). A belsős dokumentumok létrehozását dokumentum sablonok alkalmazásával támogatja a rendszer

Az Adamas Workflow menedzsment kezeli, hogy a Biztosító minden kárügyintézési és panaszkezelési tevékenysége folyamat alapon működjön és az ügy indítástól annak lezárultáig minden lépésnél garantált legyen a feladatok határidőn belüli elvégzése

A Biztosítónál ezen felül beveztésre került egy Adamas Help Desk modul, illetve egy Adamas Projekt modul amely modulok az IT helpdesk tevékenységét és hardver/szoftver nyilvántartását, illetve a DAS projekt menedzsmentjét támogatja.

Az eddigi sikeres Adamas bevezetések után a Biztosító a szerződés állomány és az ügyféltörzs kezelésének feladatát kívánja az Adamas rendszer segítségével megoldani, kiváltva a jelenlegi alkalmazásait.

D.A.S. dokumentum menedzsment:

Az Adamas dokumentum menedzsment alkalmazás a Biztosító teljeskörű dokumentum kezelését ellátja az alábbiak szerint:

  • A bejövő papíralapú küldemények, dokumentumok szkennelése (OCR, két rétegűség említése?), iktatása
  • Bejövő e-mail iktatás, e-mail csatolmányok kezelése, e-mail integráció
  • Bejövő fax iktatás, fax szerver integráció
  • Beérkezett dokumentumok magasan automatizált ügyhöz (e-akta), vagy szerződéshez rendelése
  • Kimenő egyedi és csoportos küldemények iktatása
  • Sablon dokumentumok használata
  • Dokumentumok digitális/elektronikus/szkennelt aláírása
  • Kimenő küldemények postai elszámolásának támogatása

Az Adamas dokumentum menedzsment alkalmazás biztosítja a dokumentumok tárolásának, könnyű visszakereshetőségének lehetőségét, illetve a jogosultság alapú dokumentumokhoz való hozzáférést.

D.A.S. ügykezelés - folyamat menedzsment:

A Biztosító kárügyintézési, az ehhez kapcsolódó kárkifizetési és a panaszkezelési folyamatait menedzseli teljeskörűen az Adamas Workflow alkalmazás. A folyamatok száma mintegy 30, a folyamatok során értelmezett szerepkörök száma mintegy 20. Az Adamas Workflow alkalmazás bevezetésével a Biztosító elérte, hogy minden, a kárügyintézéssel, kárkifizetéssel és panaszkezeléssel kapcsolatos feladatait határidőkön belül elvégezze ezáltal is garantálva a Biztosító magas színvonalú szolgáltatását.

Az Adamas workflow alkalmazás egyszerű paraméterezhetőségének köszönhetően a DAS –a Gemma által nyújtott oktatást követően– mostanra már saját magahoz létre, illetve módosít korábban létrehozott folyamatokat.

D.A.S. helpdeszk:

A D.A.S.-nél bevezetésre került Adamas HD alkalmazás klasszikus HD funkciót old meg, amelyben a felhasználók jelezhetik az egyes alkalmazásokkal, vagy az ICT infrastruktúrával kapcsolatos problémáikat, illetve igényeiket. Az alkalmazás segítségével mind a felhasználók, mind az IT munkatársai nyomonkövethetik az egyes bejelentések státuszát. Az Adamas HD alkalmazás visszamérhetővé tette az IT helpdesk tevékenységét,hozzájárulva ahhoz, hogy magasabb szolgáltatási színvonalon tudjon működni.

Ezen felül az alkalmazás ellátja a Biztosító hardver / szoftver nyilvántartási funkcióját is.